poniedziałek, 5 maja 2014

Wyzwanie czytelnika #02 - Ela17

Witajcie w ten słoneczny poniedziałek :)

Dzisiaj czas na kolejne wyzwanie czytelnika, które tym razem poprowadzi Ela17 :)

To co mówi o sobie:

Mam na imię Ela, od lat zajmuję się rękodziełem, kiedyś szyłam, haftowałam oraz szydełkowałam, ale całkowicie pochłonął mnie scrapbooking. Jestem już na emeryturce i mam dużo czasu. Moje hobby to taki sposób na zagospodarowanie wolnego czasu. Bardzo lubię robić kartki oraz inne prace związane z papierem.
Lubię różne wyzwania bo wtedy sprawdzam swoje siły w danym temacie.
Mam bardzo dużo pomysłów dlatego próbuję różnych technik.

Zapraszamy na wyzwanie:


Wytyczne:
- zróbcie kartkę na Dzień Matki
- obowiązkowy kształt - prostokątna
- obowiązkowe użycie tekturki

Zobaczcie inspirację, jaką na wyzwanie stworzyła Ela:


oraz nasze DT:

Asica:

Vairatka:

i Shraddha:

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 18 maja do północy - zgłaszajcie swoje prace w żabce pod postem. Wyniki ogłosimy 26 maja, w Dzień Matki :)

Nagrodą w wyzwaniu jest banerek zwycięzcy oraz zaproszenie do poprowadzenia wyzwania czytelnika :)

Zasady naszych wyzwań czytelnika:
  • Do wyzwania możecie zgłosić jedną, nową, wcześniej nie publikowaną pracę, pracę możecie zgłosić dodatkowo na nie więcej niż 2 wyzwania.
  • Nie jest konieczne użycie naszych produktów, jednak miło nam będzie jeśli tak zrobicie. 
  • Pracę zgłaszacie za pomocą narzędzia InLinkz umieszczonego na dole posta. Zgłaszacie post w którym publikujecie pracę wyzwaniową. W miejscu opublikowania pracy prosimy umieścić informację o wyzwaniu z linkiem wstecznym do niego. Jeśli wyzwanie posiada własny banerek - prosimy o umieszczenie go w poście z pracą.
  • W wyzwaniu zwycięża jedna osoba, którą w drodze głosowania wybierze nasze DT oraz autor wyzwania. Nagrodą w wyzwaniu jest banerek "byłam najlepsza" oraz zaproszenie do poprowadzenia "wyzwania gościa".

Niecierpliwie czekamy na Wasze interpretacje tematu!! :)

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)