wtorek, 11 czerwca 2013

Project Life na Sweet Dream



Cześć Wam,
Jestem fanką Project Life już ponad 1,5 roku.

Myślę, że poza zdjęciami główną rolę w nim odgrywają dodatki dlatego bardzo ważny jest ich właściwy dobór. W kolekcji Sweet Dream papier 8 zawiera mnóstwo tagów, napisów, drobnych elementów, które można użyć w tym projekcie.
Sami zobaczcie jak sobie z tym poradziłam:


Zazwyczaj wkładam moje strony do dwóch foli A5, ale tym razem wyjątkowo dołożyłam jeszcze A6, bo miałam wyjątkowo dużo zdjęć do pokazania..






Trochę detali, na których widać jak świetnie sprawdzają się sweetdreamowe dodatki:









Zachęcam Was do tworzenia PL z wykorzystaniem dodatków z papierów marki ScrapAndMe. :)

Użyłam:
SweetDream#8
SweetDream#6
SweetDream#1

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)