sobota, 12 kwietnia 2014

Gościnnie inspiruje - k.a.s.i.a

Cześć !
Mam na imię Kasia :) albo k.a.s.i.a.
Staram się tworzyć rzeczy z papieru od 2009 roku ale dużo wcześniej także robiłam kartki (choć wtedy nie wiedziałam, że ma to swoja nazwę "scrapbooking")
Cały czas także się uczę i poznaję nowe techniki, sprawdzam czy nadają się dla mnie - choć nawet jak spróbuję czegoś nowego np. mediowania to i tak najbliższy mi chyba jest styl clean -
kiedy papier się nie marszczy i wszystko jest idealnie proste i gładkie :) Tak lubię najbardziej! W ostatnim czasie w moich pracach pojawia się także mnóstwo kwiatów a to może dlatego, że nie mogę ich upchnąć w moich LO - ponieważ w tej formie zapisuję wspomnienia z dzieciństwa mojego synka :) a chłopakowi z kwiatami jakoś nie do twarzy...
Zapraszam Was na kilka dni z moimi pracami :) dziękuję także za zaproszenie

dzisiaj nieco świątecznie :) 
wpadam na moment aby pokazać Wam kartki wielkanocne na bazie z papierów Sweet Dream i przepełnione kwiatami - bardzo delikatne zarazem :)
kartki są warstwowe do tego używam kosteczek pianki :) Najbardziej lubię układać kompozycje kwiatowe .





buziaki k.a.s.i.a.

#

Kasiu, dziękujemy za piękne świąteczne inspiracje!! 

Zapraszamy Was do spotkania z Kasią też za tydzień :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)