poniedziałek, 19 maja 2014

SDO #09 - głosowanie - prowadzi Chanderella

Witajcie!!

Pamiętacie, że spośród Waszych zgłoszeń do poprowadzenia zabawy SDO wybraliśmy dwie osoby?
Ósmą edycję SDO poprowadziła Panako, dzisiaj rozpoczynamy edycję dziewiątą. Zapraszamy Was na głosowanie, którą spośród prac Chanderelli przedstawionych poniżej chcecie zobaczyć w kursie 'krok po kroku".



Nazywam się Agata, w sieci jestem znana jako Chanderella. Jestem optymistką i często się uśmiecham, staram się łapać każdą chwilę. Lubię określać, że moje pracę są takie jak ja, radosne i często wielokolorowe, moim celem jest przekazywanie pozytywnej energii i emocji. 
Scrapbookingiem zajmuję się od 4 lat, jest to mój sposób na zatrzymanie wspomnień i na podarowanie niepowtarzalnego prezentu. Moja inspiracja to przede wszystkim połączenia kolorystyczne, uwielbiam bawić się w różne zestawienia. 
Moje prace możecie oglądać na http://www.chanderella.pl/, zapraszam!
:)

Do zabawy wybrałam trzy swoje projekty, które chciałabym zaproponować czytelnikom bloga ScrapAndMe:

1. Babeczkę papierową, która jest świetnym dodatkiem do prezentu zamiast kwiatów czy czekolady.


2. LO, które zostało wykonane na białym kartonie, chlapane akwarelami, zdobione ręcznymi przeszyciami i kompozycją kolorystyczną.



3. Notes/szkicownik zdobiony paskami papieru scrapbookingowego, chlapaniami i białą nitką jako sposób na podbicie głównej ozdoby notesu - cytatu czy obrazka.




Zapraszamy Was do głosowania :) Wybierzcie jedną spośród zaproponowanych prac - ta, która zdobędzie najwięcej głosów zostanie przygotowana przez Chanderellę w postaci kursu krok po kroku. 
Na głosowanie macie czas do czwartku 22 maja do 23:55. 
Swoje głosy wpiszcie w komentarzach pod tym postem.

Z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze i dziękujemy za głosowanie:)

7 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)