piątek, 2 maja 2014

Witajcie !

Niezmiernie mi miło, że mogę dołączyć do załogi ScrapAndMe. Z tego miejsca serdecznie dziękuję Anecie za zaufanie i szansę pracy z Wami.
W sieci znacie mnie pod nickiem asica.p, ale naprawdę mam na imię Alicja i nie używam tego imienia :). Ot, taka ekstrawagancja- znajomi i przyjaciele mówią do mnie Asia.
Scrapuję od ośmiu lat. To mój nałóg, pasja, najlepszy relaks i czasami terapia. Wiem,że scrapbooking spełnia moje marzenia, dlatego tak kocham to robić.
Marzyły mi się własne papiery i przez pewien czas byłam właścicielem firmy Asica- Scrap- udało mi się wydać trzy kolekcje.
Zorganizowałam I Południowy Zlot Scrapowy. Los naszykował mi największą niespodziankę w życiu- mieszkam obecnie w Irlandii i tu nadal realizuję moje scrapowe marzenia ;)
Moje kartki z papierów ScrapAndMe, co prawda są świąteczne, ale jeszcze niepublikowane ;)

 
oraz jedna ślubna , w fioletach i szarościach:
 Jest mi bardzo miło zacząć nową przygodę tutaj :)
Zapraszam Was serdecznie także na mój blog:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)