wtorek, 23 września 2014

Nowe siły w DT i GP - ogłoszenie wyników naboru z DT Call

Kochani, nareszcie nadszedł czas ogłoszenia wyników naszego DT Call :)

Dziękujemy Wam serdecznie za tak dużo przesłanych zgłoszeń!!! Nie spodziewaliśmy aż tak wspaniałego odzewu, dlatego tym bardziej sprawił nam on dużą radość.

Co do wyników naboru - najchętniej każdego z Was zaprosilibyśmy do działania w naszym gronie, jednak nie jest to możliwe. Chcąc-niechcąc - musieliśmy dokonać wyboru :)

Z radością donoszę, że do naszego DT dołączyły:

Craftomania
Witam serdecznie! nazywam się Magdalena Nowicka w sieci istnieję jako Craftomania. Uwielbiam wszystko co made by hand. Pasja tworzenia towarzyszy mi od kiedy pamiętam. Nieustannie coś robię, mam mnóstwo pomysłów, niestety nie wszystkie są realizowane. Kocham haft krzyżykowy i szydełkowanie ostatnio mocno zaniedbane na rzecz scrapbookingu, który to pochłonął mnie bez reszty. Cały czas się uczę doskonaląc swój warsztat. Zapraszam do mojego świata na craftomania.com.pl

Choco

Mam na imię Ola, a w sieci można mnie znaleźć jako Choco, moje scrapbookingowe poczynania można śledzić pod adresem www.choco-passion.pl
W dzień studiuje wymarzony kierunek, a wieczorami poświęcam się swojej pasji  – tworzeniu okolicznościowych kartek, notesów, albumów, przedmiotów mniej lub bardziej użytkowych. We wszystkie wykonywane przedmioty staram się włożyć cząstkę siebie. Moje prace są bardzo różne - delikatne i pastelowe, kolorowe i energetyczne, zależnie od mojego nastroju.
Tyle samo radości stwarza mi tworzenie jak i obdarowywanie moimi "dziełami" bliskich.

Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was do twórczego działania.

AniaS

Zdecydowanie wole projektować kartki niż mówić o sobie:)
Jestem Ania, w blogosferze znana jako -anias.
Od ponad trzech lat jestem posiadaczką bloga- http://karteczkowoani.blogspot.com. Prywatnie jestem mamą dorosłego syna, szczęśliwą żoną faceta w średnim wieku :) i właścicielką psiaka o imieniu- Łatek.
Scrapbooking to moje hobby, dla którego poświęcam każdą wolną chwilę :) Uwielbiam dotykać papiery scraperskie, lubię ich zapach.
Kocham je ciąć, kleić, tuszować, przeszywać ręcznie...
Mam nadzieję, że więcej o mnie dowiecie się, oglądając moje inspiracje na S&M



Dziewczyny będą z nami pracować na pewno przez najbliższe pół roku - a ja Wam powiem szczerze, że mam nadzieję, że nie skończy się na tym półrocznym okresie i zostaną z nami dłużej :)



Z Waszych zgłoszeń wybraliśmy też projektantki, które będą w ciągu najbliższego roku inspirować Was gościnnie na naszym blogu.

I tak:
W okresie październik - grudzień będą to Mapowska i Nieoceniampookładce

W okresie styczeń - marzec - EwaM i qsłońcu

W okresie kwiecień - czerwiec - Malinowo i Zaciszność

Oraz w okresie lipiec - wrzesień Sajciastyczna i Mru



Zapraszamy Was na naszego bloga - już od początku października wracamy po naszych przedłużonych troszkę wakacjach ;) Po wakacyjnym trybie publikowania postów od następnego miesiąca zaczynamy inspiracje pełną parą w nowym gotowym do boju składzie!! :)
Nie mogę się doczekać!!

A Wam wszystkim, których powyżej nie wymieniłam, a wysłaliście do nas zgłoszenie - jeszcze raz dziękuję serdecznie. Postaram się na wszystkie maile odpisać. Żałuję, że do tej pory mi się to jeszcze nie udało, musicie wybaczyć mi to z powodu mocno napiętego grafiku.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zaglądania do nas - szykuje się duuużo nowych inspiracji :))

Aneta i zespół S&M.

7 komentarzy:

  1. świetne dt, gratuluję dziewczynom, życzę nieustającej weny dla nas tu zaglądających ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się i bardzo dziękuję za szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zaufanie:) Witam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie się działo ;) Witajcie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam się i ja, bardzo się cieszę!! Dziękuję :) Już nie mogę się doczekać stycznia! Nowy rok nowe wyzwania i nowe szanse!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hurra! :) I ja się przywitam. Serdecznie gratuluję dziewczynom, chętnie dam się Wam porwać i zainspirować ;) I bardzo się cieszę, że będę miała możliwość podzielenia się także swoimi pracami. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)