piątek, 26 stycznia 2018

Gościnnie Aga Baraniak

Witamy :)

Nasza kolekcja Romantic Garden, jak wiecie, jest już na naszych
wirtualnych półkach, nie spodziewaliśmy się jednak,
że będzie się cieszyć aż tak dużym zainteresowaniem, 
co nas ogromnie cieszy. Czekamy z niecierpliwością na Wasze pierwsze,
cudowne prace, koniecznie dzielcie się nimi z nami.

A u nas dzisiaj gościmy
 projektantkę tej pięknej kolekcji,
na której królują własnoręcznie malowane przez nią kwiaty.

Tym razem Aga zrezygnowała ze stylu vintage, z drucików, chlapań i spękań
 na rzecz cudownych, delikatnych i kwiatowych kompozycji. 
Stworzyła ze swoich papierów subtelny layout, 
który odzwierciedla jej nastawienie do akwarelowych prac. 
Jeszcze jakiś czas temu nikt by nie pomyślał, że Aga będzie tworzyć takie prace,
 pamiętamy ją bowiem z mocno wymownych journali
 i spękanych mixmediowych prac, ale jak widać Aga jest bardzo wszechstronna, 
o czym za chwilę będziecie mogli się o tym przekonać.
Cieszymy się bardzo, że to ona przygotowała dla nas, 
jako pierwszy nasz gość, projekt z papierów Romantic Garden.


Witam Was na blogu Scrapandme. Dzisiaj mam okazję przedstawić Wam osobiście moją kolekcję papierów, do której kwiaty sama ręcznie malowałam akwarelami, a następnie projektowałam papiery do scrapbookingu. Mam nadzieję, że kolekcja spełni Wasze oczekiwania i że zapewni Wam radość przy pracy. Dla akwareli wyrzekłam się spękań, drutów, klimatów vintage... choć miłość do journalingu pozostała i zapewne jeszcze pozostanie długo :) Cześć z Was może mnie nie znać, część może mnie kojarzyć tylko z mixmediowymi pracami ... ale dzisiaj pokazuję drugie oblicze :). Namalowałam gałązkę akwarelami, aby tworzyła tło mojej pracy, ponieważ soczyste zielenie idealnie pasują do całości. Z papierów powycinałam odpowiadające mi kwiaty i gotowe :)
Dziwnie pracuje się z własnym projektem, tym bardziej że przez ostatni czas bardzo długo wisiał na przysłowiowej tapecie u mnie na komputerze :) Liczę na to, że spoodba się Wam kolekcja i że będziecie tworzyć z natchnieniem i miłością do papieru piękne prace.
Pozdrawiam
Aga Baraniak

moja nowa strona: http://agabaraniak.com/
stary blog: http://sztuczkimagiczki.blogspot.com/






Aga wykorzystała :
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)