środa, 21 lutego 2018

Gościnnie Karolina Czołba

Kochani,
 witamy dzisiaj kolejnego gościa na naszym blogu, 
Karolinę Czołbę

Karoliny prace są niezwykle oryginalne, pełne warstw, kwiatów i pięknych dodatków, 
które robią zawsze ogromne wrażenie.
Dzisiaj  przygotowała dla Was dwie prześliczne, bardzo delikatne kartki, 
których cały urok tkwi w samej ich prostocie i w kwiatach,
wyciętych z arkuszy papierów i w cudowny sposób ułożonych. 
My jesteśmy nimi zachwyceni i to bardzo, a Wy ?? Jesteśmy pewni, że i Was oczarowały.  

A teraz kilka słów od Karoliny :

Jest mi bardzo miło być gościem na blogu ScrapandMe. Na to spotkanie z Wami przygotowałam dwie kartki w stylu Clean&Simple. Obie kartki mają białe tło z lekką teksturą drewna, wykonaną dzięki embossingowi przez maskę. 
Do stworzenia kompozycji wykorzystałam piękne akwarelowe kwiatki, które wycięłam z arkuszy papierów Romantic Garden. Sentencje pochodzą z kolekcji Studio 75 Cherry Blossom. Niektóre kwiaty przykleiłam na klej inne na piankę craft, żeby stworzyć elekt trójwymiarowości, dzięki umieszczeniu elementów na różnych wysokościach.  
Na końcu dodałam jeszcze po kilka cekinów w kolorze fioletowym i kropeczki z białych kropelek w płynie. 
Cały proces tworzenia kartek możecie zobaczyć na filmie, pokazuję też na nim, jak wyglądają poszczególne arkusze kolekcji.













Karolina użyła :

  


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)